Ulubieńcy miesiąca - Styczeń ❄️

wtorek, 31 stycznia 2017

Udostępnij ten wpis:
Hej kochani,
tak jak pisałam na początku, na koniec każdego miesiąca postaram się Wam pokazać moich ulubieńców danego miesiąca. Mamy już 31 stycznia, więc nadszedł ten czas aby to zrobić. 😊 To do dzieła!


Pierwszym moim ulubieńcem okazał się kwiat, który nie dawno mi zakwitł. A dokładnie nazywa się hiacynt. Ładnie pachnie jak i wygląda. 
Zacytuje Wam mit/legendę o hiacyncie, który znalazłam na pewnej stronie.

"Legenda głosi, że nazwa kwiatu pochodzi od mitycznego króla Sparty - Amyklasa. Król słynął ze swojej niezwykłej urody, przez co szybko stał się ulubieńcem bogów, a zwłaszcza Apolla. Wspaniały Bóg miał zwyczaj rzucać dla zabawy dyskiem z Amyklasem. Niestety, pewnego dnia, zazdrosny o urodę Amyklasa Bóg wiatru Zefir, skierował dysk w jego stronę i śmiertelnie go zranił. Z krwi króla Sparty wyrósł przepiękny kwiat, którego Apollon nazwał Hiacyntem.


Jet Crew dołączył do moich ulubieńców. Jest to kanał założony przez Australijczyka i Polaka. Na początku duet zajmował się skeczami, challenge’ami i Q&A, czyli standardowym pakietem zajęć YouTuberów. Z czasem rozszerzyli swoje kanałowe menu i próbowali swoich sił w kuchni, a także w muzyce, aż w końcu wpadli na doskonały pomysł, który zapewnił im niebagatelną popularność. Australijczyk przed publiką postanowił zmierzyć się z polskimi słowami. Mozolne próby wymówienia polskich wyrazów przez Australijczyka okazują się niezłą komedią.


Kolejnym ulubieńcem, wręcz ulubieńcami są hybrydowe lakiery do paznokci. Dokładniej takie, które reagują na temperaturę. Pomimo, że kupowałam je przez internet, jestem z nich bardzo zadowolona. Długo się trzymają jak również łatwo się je ściąga z płytki paznokcia.


Nie trudno się domyśleć, czemu te soczewki wylądowały w ulubieńcach miesiąca po ostatnim poście. Pomimo, że nosze je prawie miesiąc, to mogę powiedzieć, że są wyśmienite.


A najlepszym ulubieńcem jest, proszę o werble, świeczka o zapachu lawendy! Takiej świeczki długo szukałam i nie mogłam znaleźć, bo zazwyczaj kupowałam takie mniejsze. Dzisiaj, na całe szczęście, tę świeczkę znalazłam w jednym z sklepów Rossmann. To jeden z moich ulubionych zapachów świeczek. Choć ten zapachu bardziej góruje nad pozostałymi.


To na tyle w tym miesiącu, może w przyszłym miesiącu będzie ich więcej. Czuję, że luty będzie bardzo ciekawym miesiącem dla mnie. A wy jak myślicie, dla Was również będzie? 
Pozdrawiam ♥

25 komentarzy

  1. O jezu kocham te kwiatki bardzo! Aż sie dziwie, ze jeszcze go nie mam w pokoju haha
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju uwielbiam Jet Crew, są świetni i zawsze się śmieje! I ta świeczka lawendowa, jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hiacynty są cudowne, pięknie pachną szczególnie fioletowe i różowe!
    Pozdrawiam, Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. sadze, ze luty bedzie ciekawym miesiciem, m. in. dlatego, ze 13 lutego rozpoczynaja sie moje ferie zimowe, ktorych wprost nie moge sie doczekac <3
    PS uwielbiam ten kanal na YT, czekam na wiecej takich postow :)

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia :) http://justemsi.blogspot.com/ pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te kwiatki, nie dość, że są piękne to jeszcze ślicznie pachną <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładny kwiatuszek!
    Lakier musi być świetny. Już kilka razy o nich słyszałam, bardzo chciałabym je wypróbować! To mogłoby być naprawdę ciekawe :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten hiacynt nie wytrzymałby w moim pokoju nawet miesiąca, znając to, jak rzadko podlewam rośliny (dlatego kumpluję się z kaktusami).
    Kanał Jet Crew też ostatnio odkryłam, ale jakoś mnie nie porwał. Za to poznałam kanał SimplySahar (nastolatka z USA, ciemnoskóra muzułmanka, bardzo sympatyczna).
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ulubieńcy, fajne są te termoaktywne kolory :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  9. Great blog :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on Gfc???Please follow my blog ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier - wydaje się być świetny a kwiatuszek piękny sama mam podobny :)
    Świetny masz blog - zostaje na dłużej

    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Też oglądam Jet Crew - są świetni! :D Fajna świeczuszka. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładnie zakwitł. A lakiery mają ładne kolorki. Super faworyty!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się wybrać po tą świeczkę do Rossmanna, bo kocham zapach lawendy!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam taką świeczkę ale myślę że wolę raczej zapach owoców ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. o Jet Crew lubię ich czasami pooglądać :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lawendę, to nawet kupiłam sobie do szafy w formie takiego woreczka na Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku <3

    http://pannawsieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. swietni ulubiency, musze wyprobowac lakiery! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham Jet Crew! Oglądam ich każdy filmik, są super śmieszni, pozytywni zawsze ich filmy mi poprawiają bardzo nastrój :)
    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju kwiatek wygląda cuudownie! Mi mój właśnie usechł... Musze koniecznie zaopatrzyć się w tą lawendową świeczkę haha :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jet Crew również oglądam, nie wiem, kto mógłby ich nie lubic :D
    A Hiacynt jest piękny, jesteś pierwszą blogerką, która umieściła jakąś roślinę w ulubieńcach, więc szanuję!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak patrze na tego kwiatka.. jedyne jakie potrafię uchować to kaktusy :P
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kolory lakierów. Kwiat piękny! Uwielbiam kwiatki!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  23. musze poszukac tej swiecy zapraszam na rozdanie do mnie http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się blog, zapraszam do obserwacji ♥
Za każdą obserwację i komentarz, dziękuję ♥
Zostaw mi link do swojego blogu, a w wolnej chwili wejdę :>

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia