Haul paznokciowy 馃拝 馃捀

wtorek, 17 stycznia 2017

Udost臋pnij ten wpis:
Hej, przychodz臋 do Was z haulem paznokciowym, cho膰 nie wiem czy co艣 takiego mo偶e by膰, czy ju偶 nawet to jest. Dobra w razie czego to ja rozpoczn臋 taki haul. 馃槅
Postanowi艂am, 偶e do moich paznokci studni贸wkowych mo偶na co艣 jeszcze doda膰, wi臋c wczoraj wybra艂am si臋 na ma艂e zakupy do sklepu allepaznokcie, kt贸ry znajduje si臋 nie daleko mojego miejsca zamieszkania. Kupi艂am ekspozytor w kszta艂cie s艂oneczka, cyrkonie oraz dwa ,tak jakby, pudry o kolorze bia艂ym i czarnym do efektu szronu na paznokciach. Pani w sklepie z wielk膮 ch臋ci膮 wyt艂umaczy艂a mi jak zrobi膰 ten efekt. Za ca艂o艣膰 zap艂aci艂am nie ca艂e 13 z艂, a w gratisie dosta艂am d艂ugopis. My艣l臋, 偶e nie raz wpadn臋 do tego sklepu, poniewa偶 ceny nie s膮 takie wyg贸rowane, a wi臋c pewnie ka偶dego sta膰 na rzeczy stamt膮d.馃槈

 Na numerze 1 i 2 jest pokazane jak ten efekt szronu wygl膮da. Na pozosta艂ych numerach jest pokazane jakie kolory lakier贸w hybrydowych posiadam. Mam nadziej臋, 偶e ta kolekcja wkr贸tce si臋 powi臋kszy. 馃槈







12 komentarzy

  1. Te efekty s膮 艣wietne. Sama mia艂am je na paznokciach i wygl膮da艂y super jak na m贸j gust! :)
    Bardzo fajny blog, pozdrawiam x
    Je艣li znajdziesz czas zapraszam do mnie :>

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ten czarny fajnie wygl膮da :O
    + Masz pi臋knego bloga <3

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsu艅
  3. Czarny 艣wietnie si臋 prezentuje :)
    paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  4. Poka偶 jak to wygl膮da na Twoich paznokciach :)

    CHCE SI臉 呕Y膯
    Zaprazam do obserwowania

    OdpowiedzUsu艅
  5. Efekt szronu musi by膰 na pewno ciekawy, mo偶e poka偶esz, jak Ci wyszed艂? Obserwuj臋 :)

    Gor膮co pozdrawiam ! Zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. pewnie, 偶e poka偶e ale dopiero w po艣cie dotycz膮cym mojej studni贸wki. ;)
      dzi臋kuj臋 i r贸wnie偶 obserwuj臋! ;3

      Usu艅
  6. efekt szronu bardzo mi si臋 podoba :) a偶 mnie kusi, 偶eby sobie zrobi膰 takie :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ten efekt szronu wyglada mega :D Strasznie mi si臋 podoba :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ten czarny szron jest cudowny!:) Musz臋 go mie膰.
    Pozdrawiam.

    Emilia Matyska <>

    OdpowiedzUsu艅
  9. Bardzo podoba mi si臋 efekt szronu! B臋d臋 go musia艂a koniecznie wypr贸bowa膰! 艢wietny blog :) Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅

Je艣li spodoba艂 Ci si臋 blog, zapraszam do obserwacji ♥
Za ka偶d膮 obserwacj臋 i komentarz, dzi臋kuj臋 ♥
Zostaw mi link do swojego blogu, a w wolnej chwili wejd臋 :>

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia