Niebiesko mi 馃槅馃挋❄️

艣roda, 11 stycznia 2017

Udost臋pnij ten wpis:
Siemanko,
przychodz臋 do Was z nowym postem. Mo偶e i lekkie zdziwienie, 偶e teraz moja aktywno艣膰 na tym blogu jest dwa dni pod rz膮d, ale po prostu mam dzi艣 wolne od szko艂y, to czemu i by nie napisa膰 posta? 馃槣
Czemu wolne? By艂am dzi艣 na pr贸bie poloneza, na studni贸wk臋, w Aleksandrowie 艁贸dzkim, a dok艂adnie w Czarnym Stawie. By艂am tam po raz pierwszy w 偶yciu. Powiem Wam, 偶e sala bankietowa, w kt贸rej mam swoj膮 studni贸wk臋, robi wra偶enie. 馃槈
Na samym pocz膮tku, nie oby艂o si臋 bez kilku problem贸w z dotarciem tam, ale na szcz臋艣cie zd膮偶y艂am na pr贸b臋. Jednak偶e i tam by艂o lekkie zamieszanie, ale nasza szko艂a jest zdolna i szybko rozwi膮zali艣my problem. Nawet nasz Mister Polski 2016 r. pojawi艂 si臋 na pr贸bie i ta艅czy艂 z nami. Tak, chodzimy do tej samej szko艂y, ale akurat nie do tej samej klasy. 馃槣
Podczas mojej podr贸偶y, porobi艂am zdj臋cia "rysunk贸w" zimna na szybie. Chyba nie zaprzeczycie, 偶e one pi臋knie wygl膮daj膮? Na dodatek, na ka偶dej szybie wygl膮daj膮 inaczej. Tak jakby zimno udekorowa艂o nam ka偶d膮 w inne wzorki.
Nawi膮zuj膮c teraz do tematu posta. By艂am niemal偶e ca艂a ubrana na niebiesko. Moje dodatki r贸wnie偶 by艂y tego koloru. Po pr贸bie pojecha艂am po wst膮偶k臋 do sukienki koloru szafirowego. Troch臋 przerabiam swoj膮 sukienk臋, aby by艂a jedyna w swoim rodzaju, takiej kt贸rej nikt inny nie b臋dzie mia艂. 馃槈 P贸藕niej um贸wi艂am si臋 ze swoj膮 dobr膮 znajom膮 na zrobienie mi paznokci na t膮 okazj臋, a potem z fryzjerk膮 ustali艂am, jak chce mie膰 upi臋te w艂osy. Na szcz臋艣cie mam d艂ugie w艂osy i mo偶na niemal偶e na wszystkie sposoby je spi膮膰. Cho膰 czasem zastanawiam si臋 nad ich 艣ci臋ciem. W ko艅cu d艂ugie w艂osy = problem. Akurat w kilku sprawach, ale da si臋 prze偶y膰.
A teraz troch臋 zdj臋膰 z dzi艣, napiszcie co o nich s膮dzicie. 馃槈








1 komentarz

  1. ,,Zdj臋cia "rysunk贸w" zimna na szybie'' wysz艂y naprawd臋 pi臋knie! Mam nadziej臋, 偶e studni贸wka by艂a udana! :)
    je艣li b臋dziesz mia艂a chwilk臋 to wpadnij: http://rainbowbubble1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅

Je艣li spodoba艂 Ci si臋 blog, zapraszam do obserwacji ♥
Za ka偶d膮 obserwacj臋 i komentarz, dzi臋kuj臋 ♥
Zostaw mi link do swojego blogu, a w wolnej chwili wejd臋 :>

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia