Odsłoń nogi na lato, czyli promocja w Rosmann "2+2 gratis na produkty do pielęgnacji stóp i paznokci oraz depilacji"

poniedziałek, 19 czerwca 2017

Udostępnij ten wpis:

Po jakże długiej przerwie, przyszłam do Was z wpisem o promocji w drogeriach Rosmann, który kończy się właśnie dzisiaj. Miałam napisać wcześniej, ale pracuje, a teraz dodatkowo jestem przeziębiona i nie byłam w stanie ruszyć się do komputera i coś napisać. A teraz do rzeczy... na czym polegała promocja?
Trzeba było wziąć cztery różne kosmetyki do pielęgnacji stóp i paznokci oraz depilacji np. maszynkę do depilacji, krem do stóp, pilnik do stóp i lakier do paznokci (dwa tańsze z nich otrzymuje się gratis). Promocja obowiązywała od 10 do 19 czerwca i w tej formie była dla Klubowiczów. Klienci, którzy nie należą do Klubu Rossmann korzystali z promocji "2+1 gratis".
Lecz klubowicze mogli wziąć udział tylko raz w promocji "2+2 gratis", nie zapominając, że przy kasie trzeba zeskanować swoją wirtualną kartę, którą możesz znaleźć w zakładce „Twoja karta” w aplikacji Rossmann PL, a później tylko z promocji "2+1 gratis". 
A z powodu iż jestem klubowiczką, skorzystałam z promocji "2+2 gratis". Co takiego kupiłam? Zaraz się przekonacie.

Gillette, Satin Care Lavender Kiss, żel do golenia.


Poczytajmy opis o tym żelu. 

Miękka, jedwabiście gładka skóra. 
Żel do golenia Satin Care Lavender Kiss umożliwia dotarcie do każdego zakamarka skóry i dokładne golenie. Zawiera olejek lawendowy i zmysłowy bukiet zapachów róż, kalii i lawendy. Ten luksusowy żel nadaje skórze miękkość i satynową gładkość 
  • Z dodatkiem olejku lawendowego
  • Dla najlepszych rezultatów używać z maszynkami Gillette Venus
  • Dla uzyskania ultra gładkiej skóry, zwilż włoski ciepłą wodą przez około 2-3 minuty, następnie użyj żelu do golenia Satin Care i rozpocznij golenie ulubioną maszynką Venus

Nigdy nie używałam żelu do golenia, jak już tylko piankę. Ale mogę teraz ją przetestować czy jest warta, aby ją użytkować.

No 36, skuteczna ochrona przed potem, antyperspirant do stóp.

 Opis produktu.
Antyperspirant do stóp z olejkiem z drzewa herbacianego zapewnia długotrwałą ochronę przed potem i nieprzyjemnym zapachem, utrzymując stopy świeże i suche nawet przez cały dzień. Jego formuła została wzbogacona o naturalne składniki o działaniu antybakteryjnym, przeciwgrzybicznym i chłodzącym. Produkt nie zawiera alkoholu, dzięki czemu nie podrażnia skóry. Produkt przebadany dermatologicznie. 
  
Zakupiłam ten produkt, ponieważ nie miałam pomysłu co by tu jeszcze kupić w tej promocji. Przetestowałam już ten produkt i wszystko co jest w opisie produktu się zgadza. A zapach olejku z drzewa herbacianego jest bardzo przyjemny, wręcz się zakochałam w tym zapachu.


Rimmel, Super Gel, lakier do paznokci, nr 021 oraz Rimmel, Super Gel, top coat do paznokci.

Producent tych produktów zapewniają kolor i blask aż do 14 dni. Ale czy na pewno?
Chciałam spróbować czegoś innego co pozwoli mi się cieszyć długotrwałym efektem na paznokciach jak w przypadku hybryd, ale bez używania lampy. Postanowiłam zakupić te dwa produkty, który jeden bez drugiego nie może "żyć" ( kolor i top, który ma nadać nabłyszczenie i trwałość lakieru). Po przyjściu do domu zaczęłam od malowania nimi paznokci. Lakier jak i top coat ma szeroki pędzelek, dzięki czemu ich aplikacja przebiega bardzo szybko. Wysycha dość szybko. A po wyschnięciu zauważyłam pęcherzyki powietrza na paznokciach (niestety nie widać aż tak dobrze na tym zdjęciu), a następnego dnia miałam odpryski. Aby nie przeciągać tego, chciałam zmyć ten lakier z paznokci. Z trudnością, ale mi się udało. Może miałam wadliwy produkt, ewentualnie w każdym tak jest. Kupując produkty Rimmel'a, myślałam, że jak popularna marka i do tanich nie należy, produkty są wysokiej jakości, lecz pomyliłam się.


 A czy Wam udało się skorzystać z promocji Rosmann'a? Dajcie znać. Do następnego 😘


 




28 komentarzy

  1. Ładny ten lakier. Ja nie skorzystałam z tej promocji. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekaqwe produkty! Szkoda, że nie wiedziałam o tej [promocji :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny kolor ma ten lakier! Kiedyś jak malowałam sama paznokcie to bardzo lubiłam lakiery z tej serii <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę wypróbować te lakiery <3
    Pozdrawiam cieplutko *,*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie załapałam się na promocje ;) ciekawe produkty ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Super produkty :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie skorzystałam, ale ostatnio nie śledzę żadnych promocji :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam o tej promocji, ładny kolor lakieru :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post :)
    I'm following your blog ♥
    Visit my blog :)

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawde,szkoda tego lakieru ;//
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również uważam że te lakiery to niestety niewypał.. nic specjalnego
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam o tej promocji. Ostatnio chciałam kupić lakier z tej serii, ale chyba cieszę się, że tego nie zrobiłam. Obserwuję! Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mogę sobie poradzić z moimi suchymi stopami :/ Musze chyba poczytać gdzieś jak rozwiązać ten problem ;) Super zakupy!

    MÓJ BLOG
    U mnie na kanale nowy filmik - GRWM KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam żel do golenia, ale w wersji dla wrażliwej skóry, chyba z aloesem. :)

    Miłego wieczoru. 💓

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe produkty ;)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tym razem nie skorzystałam z promocji :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego żelu do golenia nigdy nie miałam, zawsze kupuję te z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio zastanawiakłam się, czy nie kupić tego lakieru... Dobrze, że tego nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ten antyperspirant do stóp, u mnie sprawdzał się super <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie korzystałam z tej promocji ^^ Bardzo ładny jest ten kolorek lakieru :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się blog, zapraszam do obserwacji ♥
Za każdą obserwację i komentarz, dziękuję ♥
Zostaw mi link do swojego blogu, a w wolnej chwili wejdę :>

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia