Studni贸wka 2k17 馃拑

wtorek, 7 lutego 2017

Udost臋pnij ten wpis:

Hej kochani, przychodz臋 do Was z kolejnym postem. W pi膮tek odby艂a si臋 ona 3-ciego lutego 2017r. o godzinie 20:00 w Czarnym Stawie (Nowy Adam贸w) moja studni贸wka! Pierwszy taki bal w 偶yciu! Pierwsza doros艂a, oficjalna impreza. Nie by艂a mo偶e idealnym balem, a ja zdecydowanie nie by艂am na nim kr贸low膮. Pewnie tylko dlatego, 偶e niemal偶e nikt ze znanych mi os贸b ze szko艂y mnie po prostu nie pozna艂. Ma艂o kto mnie widzia艂 w okularach i w pe艂nym makija偶u, wi臋c to te偶 dla nich by艂o zaskoczeniem. Na co dzie艅 zak艂ada艂am okulary. Malowa艂am si臋 lekko i niewidocznie. Tyle mi wystarcza艂o.
Skoro, 偶e to studni贸wka, pierwsza taka impreza "z osob膮 towarzysz膮c膮", wi臋c wypada艂oby tak膮 mie膰. Zaprosi艂am swojego dobrego znajomego. Znamy si臋 z 10 lub i troch臋 wi臋cej lat. Zgodzi艂 si臋 niemal偶e od razu. Mimo, 偶e ostatnimi czasy rzadko si臋 widzieli艣my, bo on chodzi na Politechnik臋 艁贸dzk膮, a ja do technikum. Ka偶dy mia艂 swoje zaj臋cia, co skutkuje, 偶e ka偶dy by艂 zbyt zaj臋ty aby si臋 spotka膰 cho膰 na chwil臋. Pomimo tego, dobrze si臋 bawili艣my. Zostali艣my do samego ko艅ca.
Ta艅czy艂am w pierwszej turze, poniewa偶 najpierw by艂y trzy pierwsze klasy. Poza tym gdyby艣my wszyscy ta艅czyli od razu, by艣my si臋 nie zmie艣cili w sali, bo jednak by艂a ma艂a. Zaliczyli艣my ma艂膮 wpadk臋 podczas polomeza, ale ka偶dy si臋 za艣mia艂 i ta艅czyli艣my dalej. Po tym poszli艣my na sale konsumenck膮, gdzie dostali艣my po kieliszku szampana. Zjedli艣my ciep艂y posi艂ek wraz z deserem. Ze znajomymi i z moim koleg膮 poszli艣my pota艅czy膰, porobi膰 sobie zdj臋cia. Tak jak to bywa na takich imprezach. W po艂owie tego wszystkiego by艂y odgrywane skecze, gdzie byli parodiowani nauczyciele. Pojawi艂 si臋 r贸wnie偶 film o naszej szkole. I powr贸t. Jedzenie, ta艅czenie, zdj臋cia i tak w k贸艂ko. Studni贸wka sko艅czy艂a si臋 o 6:00 nad ranem. Nie liczni zostali. Odwioz艂am koleg臋 i wr贸ci艂am do domu. Umy艂am si臋, zdj臋艂am wszystkie wsuwki jakie tylko mia艂am na g艂owie i posz艂am spa膰.
Podsumowuj膮c wszystko by艂o napraw臋 fajnie jak na taki bal. Nie mam co por贸wnuj膮c z innymi du偶ymi eventami, poniewa偶 nigdy w swoim 偶yciu nie by艂am na weselu, chrzcinach itp. To by艂a dla mnie taka nowo艣膰. Nie zawiod艂am si臋.

A wy? Mieli艣cie swoj膮 studni贸wk臋? Je艣li tak, to podzielcie si臋 swoimi wra偶eniami po Waszym balu. Je偶eli chcieliby艣cie moje przygotowanie do studni贸wki, dajcie mi zna膰.

Ni偶ej, dos艂ownie, kilka zdj臋膰 z mojej studni贸wki, poniewa偶 nie dosta艂am jeszcze zdj臋膰 od fotografa.





19 komentarzy

  1. Pi臋knie wygl膮da艂a艣 :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. Granatowa sukienka jest 艣liczna! Studni贸wka musia艂a by膰 superowa !

    Diamentowe my艣li - zapraszam! '
    U mnie nowy post na temat Walentynek, mam nadziej臋, 偶e Ci si臋 spodoba i zostawisz po sobie 艣lad :) !

    OdpowiedzUsu艅
  3. Pi臋knie wygl膮da艂a艣! :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/
    Odwdzi臋czam si臋 za ka偶d膮 obserwacje :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Studni贸wka to pi臋kny czas! 艢liczna fryzurka :) Buziaki!
    VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsu艅
  5. Widz臋, 偶e zabawa by艂膮 udana :) 艢licznie wygl膮da艂a艣! Ja na moj膮 studni贸wk臋 musz臋 jeszcze chwil臋 poczeka膰 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  6. przepi臋knie wygl膮da艂a艣, napewno swietnie si臋 bawi艂a艣 , zazdroszcz臋 :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  7. 艣licznie wygl膮da艂a艣, ja pami臋tam swoj膮, na kt贸rej mia艂am przepi臋kn膮 sukienk臋, a do tego dobra艂am takie buty, 偶e wygl膮da艂膮m okropnie :D
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsu艅
  8. Super relacja! Ja na swojej niestety nie by艂am, ale by艂am jako osoba towarzysz膮ca na studni贸wce kolegi, kt贸r膮 z perspektywy czasu pozytywnie wspominam :)

    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  9. pi臋knie wygl膮da艂a艣 :) bardzo podoba mi si臋 spos贸b, w jaki mia艂a艣 upi臋te w艂osy :)
    ja moj膮 studni贸wk臋 mia艂am ju偶 dawno, ale wspominam bardzo mi艂o ;)

    OdpowiedzUsu艅
  10. 艂adnie wygl膮da艂a艣 :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsu艅
  11. Bardzo 艂adna sukienka ;) Super, 偶e bal si臋 uda艂 ;) Obserwuje :)

    In love witch dreams --> M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ale 艂adna sukienka! :) super, 偶e si臋 dobrze bawi艂a艣. Jednak studni贸wka jest raz w 偶yciu :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Super mia艂a艣 sukienk臋 chocia偶 widz臋 tylko g贸r臋 :)
    Musia艂o by膰 cudnie :D
    Ma艂o brakuje mi do 150 obserwator贸w. Pomo偶esz?
    Cudny masz blog- b臋d臋 wpada膰 cz臋艣ciej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsu艅
  14. Pi臋knie wygl膮da艂a艣! :) obserwuj臋 :)
    m贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  15. Wygl膮da艂a艣 cudnie! Pozdrawiam! ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  16. Ja niestety lub stesty nie by艂am na swojej studni贸wce.
    Ty wygl膮da艂a艣 bombowo! <3

    NEYLLA

    OdpowiedzUsu艅
  17. Kochana z takiego wydarzenia powinna艣 doda膰 jak najwiecej zdj臋膰, 偶eby mo偶na by艂o w ca艂o艣ci zobaczy膰 Twoj膮 kreacje :)
    Studni贸wka to niezapomniany bal!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  18. Moja studni贸wka by艂a rok temu! ♥
    Zapraszam do mnie, mo偶e wsp贸lna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅

Je艣li spodoba艂 Ci si臋 blog, zapraszam do obserwacji ♥
Za ka偶d膮 obserwacj臋 i komentarz, dzi臋kuj臋 ♥
Zostaw mi link do swojego blogu, a w wolnej chwili wejd臋 :>

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia