By艂am na meczu, kt贸ry by艂 transmitowany w telewizji 馃懜

wtorek, 21 lutego 2017

Udost臋pnij ten wpis:


Witam kochani.
Dzisiejszy post b臋dzie zwi膮zany z meczem siatk贸wki kobiet, pomi臋dzy Grot Budowlani 艁贸d藕 vs Tauron MKS D膮browa G贸rnicza, kt贸ry odby艂 si臋 19 lutego 2017 r. o godzinie 20:30 w Atlas Arena, 艁贸d藕. Na pocz膮tku si臋 zastanawia艂am, czemu akurat o tej porze, a nie tak jak zwykle o 18:00. Lecz p贸藕niej domy艣li艂am si臋, 偶e co艣 musi by膰 na rzeczy i zapewne ten mecz b臋dzie transmitowany w telewizji. Nie myli艂am si臋. Kilka kamer by艂o ustawionych w okolicach boiska. Zaj臋艂am miejsce w tzw. m艂ynie, poniewa偶 kierowali nas tam, aby艣my usiedli. Oczywi艣cie ci, kt贸rzy s膮 VIP-ami, zaj臋li swoje sta艂e miejsca.
Mecz zacz膮艂 si臋 punktualnie. Jak zawsze. Rozpocz臋to od przedstawiania dru偶yn. P贸藕niej zawodniczki ustawi艂y si臋 na swoich pozycjach i zacz臋艂y gra膰. Budowlanym pierwszy set poszed艂 g艂adko wygrywaj膮c 25:15. W drugim ju偶 nie sz艂o, a偶 tak dobrze jak w pierwszym. Przeciwniczki "depta艂y" im po pi臋tach. W ko艅cu, po ci臋偶kiej walce, Budowlani wygrali 25:23. Trzeci, a za razem ostatni set, wygrali 25:8. W sumie wygra艂y 3:0 z zawodniczkami z D膮browej G贸rniczej.
Teraz zawodniczki Grot Budowlani 艁贸d藕, polecia艂y do Francji na mecz rewan偶owy z RC Cannes. B臋d膮 walczy膰 o 膰wier膰fina艂 Pucharu Cev. Oby uda艂o im si臋 wygra膰.





A czy wy chodzicie u siebie na mecze w swoim mie艣cie?
Do nast臋pnego! 馃槒

12 komentarzy

  1. W moim regionie nie ma takich wydarze艅 :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. To musia艂o by膰 fajne prze偶ycie :)
    M贸j blog
    Odwdzi臋czam si臋 za ka偶d膮 obserwacje :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Szkoda, 偶e u mnie nie ma takich atrakcji. :)
    m贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  4. szkoda, 偶e u mnie nie ma takich wydarze艅 :( zazdroszcz臋 :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  5. ooo fajnie, 偶e by艂a艣 na czym艣 takim :)
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsu艅
  6. Widz臋, 偶e mi艂o sp臋dzi艂a艣 czas, u mnie niestety nie ma mecz贸w itp.
    Pozdrawiam i obserwuj臋. :)

    M贸j kawa艂ek Internetu

    OdpowiedzUsu艅
  7. Zazdroszcz臋, musia艂o by膰 tam 艣wietnie.

    Obs za obs?
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsu艅
  8. Oo jeste艣 z 艁odzi tak samo jak ja :D
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsu艅
  9. Gdybym mieszka艂a w wi臋kszym mie艣cie to z ch臋ci膮 bym chodzi艂a. Niestety musz臋 si臋 zadowoli膰 meczami na orliku w okresie letnim ;)
    U mnie rozdanie.Zapraszam

    OdpowiedzUsu艅
  10. 艂aaaaaaaa艂! :D zazdroszcz臋 prze偶ycia :D niezwyk艂e do艣wiadczenie!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsu艅
  11. Super post, przyjemnie si臋 czyta!

    Zapraszam r贸wnie偶 do mnie kochana! :)

    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsu艅

Je艣li spodoba艂 Ci si臋 blog, zapraszam do obserwacji ♥
Za ka偶d膮 obserwacj臋 i komentarz, dzi臋kuj臋 ♥
Zostaw mi link do swojego blogu, a w wolnej chwili wejd臋 :>

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia