Haul 馃拝 馃捀

poniedzia艂ek, 6 marca 2017

Udost臋pnij ten wpis:
Hej, przychodz臋 do Was z kolejnym haulem. W zesz艂ym tygodniu, w 艣rod臋, przysz艂o do mnie zam贸wienie z GearBest. Troch臋 si臋 naczeka艂am, poniewa偶 zam贸wienie by艂o z艂o偶one pod koniec stycznia. Cho膰 zazwyczaj ju偶 po 2 tygodniach, dostawa艂am ju偶 paczk臋. Ale w mi臋dzy czasie Chi艅czycy 艣wi臋towali sw贸j nowy rok i mieli wolne. Przez co wszystko si臋 op贸藕ni艂o. Do rzeczy.. co takiego zam贸wi艂am? Oczywi艣cie, 偶e lakiery hybrydowe. Jak to zawsze, wszystko 艂adnie by艂o zapakowane, lecz tylko jeden lakier by艂 zawini臋ty w foli臋 b膮belkow膮. Do tej pory by艂am zadowolona z tych lakier贸w, kt贸re tam zamawia艂am. Pomy艣la艂am, 偶e teraz kupi臋 innej firmy i tak w艂a艣nie zrobi艂am. Jest to firma popfeel. Zakupione lakiery to PA07, PA01, PR11, PG06, PP04. Ka偶dy z lakier贸w jest podpisany numerem koloru. Kupi艂am "mniejsz膮" wersj臋 lakier贸w, poniewa偶 nie u偶ywam ich cz臋sto (do domowego u偶ytku). Oczywi艣cie ka偶dy z kolor贸w sprawdzi艂am na wzorniku. Zacz臋艂am od PR11 i od razu mi nie pasowa艂 lakier. Gdy aplikowa艂am to pojawi艂y si臋 tak jakby, b膮belki. Wr臋cz nie wiem jak to opisa膰. Z reszt膮 kolor贸w nie by艂o takich problem贸w, cho膰 PA01 dopiero po dw贸ch warstwach mia艂 kolor taki jaki powinien mie膰. Na moich paznokciach widniej膮 dwa kolory z zam贸wienia. Do dzisiejszego dnia nadal si臋 trzymaj膮. Zobaczymy na jak d艂ugo. 





 PA01


Kt贸ry kolor przypad艂 Wam do gustu?
Mi艂ego dnia/wieczoru ♥

19 komentarzy

  1. Nie s艂ysza艂am o tych lakierach, ale maj膮 艣liczne kolory, a w szczeg贸lno艣ci ten mi臋towy :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ale 艣liczne! Ja jednak lubi臋 przezroczyste buteleczki z lakierami, aby szybciej wiedzie膰, jaki to kolor.
    Z tych twoich chyba najbardziej spodoba艂 mi si臋 ten fio艂kowy :)
    Mi艂ego dnia! Diamentowe my艣li - klik

    OdpowiedzUsu艅
  3. Najbardziej spodoba艂 mi si臋 turkus, ale r贸偶 te偶 niczego sobie. :) Kolorki 艣wietne na lato.

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. ja mam swoje sprawdzone lakiery hybrydowe i szczerze m贸wi膮c, ba艂abym sie spr贸bowa膰 innych :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsu艅
  5. Kolorki naprawd臋 艂膮dne, o tych lakierach slysza艂am troch臋, chocia偶 sama nie interesuj臋 si臋 jako艣 koloryzacj膮 paznokci :D
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  6. Such lovely colours. I want to follow you - maybe you want to follow me?
    Warm greetings,
    Christine

    OdpowiedzUsu艅
  7. Cudowne kolory! Musz臋 zrobi膰 porz膮dki w moich lakierach i kupi膰 jakie艣 艂adne! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ten ciemny pi臋kny! Uwielbiam malowa膰 paznokcie ciemnymi lakierami. :p

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  9. Pierwszy raz s艂ysz臋 o takiej firmie. Fajne kolorki zam贸wi艂a艣 :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  10. Pi臋kne kolory! 艢wietny wyb贸r :) dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  11. Ciekawe lakiery. Ja na hybrydach nie bardzo si臋 znam, bo rzadko
    robi臋 takie paznokcie a jak ju偶 je robi臋, to dzi臋ki mojej kolezance :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  12. 艢wietny post ! :)


    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ciekawe zakupy :)

    B臋dzie mi meeega mi艂o, je艣li zajrzysz na m贸j:
    - BLOG
    - V I N T E D (obni偶ki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsu艅
  14. 艢wietne odcienie :)

    Zapraszam do mnie. B臋dzie mi bardzo mi艂o, je偶eli zostawisz po sobie 艣lad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsu艅
  15. C贸偶, kolorowe odcienie nie w moim stylu, ale klasyczna czer艅 i biel wygl膮da 艣wietnie!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  16. Super blog i post <3
    Mnie si臋 najbardziej podoba ten liliowy. A paznokcie 艣licznie si臋 prezentuj膮.
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsu艅
  17. Pi臋kne, pastelowe (mo偶e poza tym ciemnym haha) kolorki! Idealne na wiosn臋 :)

    CLLAUDIZZLE

    OdpowiedzUsu艅

Je艣li spodoba艂 Ci si臋 blog, zapraszam do obserwacji ♥
Za ka偶d膮 obserwacj臋 i komentarz, dzi臋kuj臋 ♥
Zostaw mi link do swojego blogu, a w wolnej chwili wejd臋 :>

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia