Ulubie艅cy miesi膮ca - Luty 馃専

wtorek, 28 lutego 2017

Udost臋pnij ten wpis:
Hej kochani,
dzisiaj jest 28, czyli ostatni dzie艅 lutego. Jak co miesi膮c, chcia艂abym Was zaprosi膰 do zobaczenia moich ulubie艅c贸w minionego miesi膮ca. A wi臋c do dzie艂a.


Na pocz膮tku zacznijmy troch臋 muzycznie. Jest to piosenka Kygo ,norweskiego producenta muzycznego, DJ'a i remiksera pt: " It Ain't Me". W utworze uczestniczy Selena Gomez, ameryka艅ska aktorka i piosenkarka. Jest to drugi udost臋pniony przez Kygo utw贸r od czasu premiery jego debiutanckiego album Cloud Nine z 2016 r., kt贸ry w Polsce pokry艂 si臋 platyn膮.


Baza do stosowania pod cie艅, eyeshadow base, wibo. Baza nie sprawia problem贸w przy aplikacji. Dobrze si臋 rozprowadza i nie tworzy grudek. Podtrzymuje cienie na powiekach na wiele godzin. Jestem z niej bardzo zadowolona.


Podk艂ad SORAYA, Studio Matt, podk艂ad matuj膮cy, naturalny 03. Ma do艣膰 p艂ynn膮 konsystencj臋, 艂atwo si臋 rozprowadza i 艂adnie wyg艂adza buzi臋. Nie nawil偶a za mocno, ale przynajmniej te偶 nie wysusza. Podk艂ad jest transparentny, nie robi maski, nie ma agresywnego alkoholu, sk贸ra oddycha i pi臋knieje sama z siebie.
Ps. Zapach cudowny. 馃槏 A cena niska.


Jak ostatki to i faworki. Kto by je m贸g艂 nie lubi膰?! Kupne co prawda s膮 bardzo dobre, ale jak samemu si臋 zrobi to te偶 inaczej to smakuje. Ja swoje zrobi艂am sama, w ko艅cu szko艂a gastronomiczna. Docenienie najbli偶szych, 偶e wykona艂o si臋 je w艂asnor臋cznie, to najlepsza nagroda jak膮 mo偶na wtedy dosta膰.



Tak jak napisa艂am w poprzednim po艣cie, o ulubie艅cach miesi膮ca, luty naprawd臋 by艂 bardzo ciekawym miesi膮cem. Dos艂ownie. A Wam jak min膮艂?

Mi艂ego dnia/wieczoru. ♥

8 komentarzy

  1. Great post

    I follow you
    thank you for your follow the Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsu艅
  2. Domowe faworki s膮 najlepsze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ta baza te偶 przypad艂a mi ostatnio do gustu :)
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsu艅
  4. Zapraszam do mnie do wsp贸lnej obserwacji :) pozdrawiam ciep艂o http://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  5. Duzo slyszalam o tej bazie, chyba czas na zakup :)
    Pozdrawiam www.juullkaa.blogspot.com [KLIK!]

    OdpowiedzUsu艅
  6. Faworki *.* Ale mi teraz narobi艂a艣 na nie ochoty no! :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsu艅
  7. Faworki s膮 mega ! :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅

Je艣li spodoba艂 Ci si臋 blog, zapraszam do obserwacji ♥
Za ka偶d膮 obserwacj臋 i komentarz, dzi臋kuj臋 ♥
Zostaw mi link do swojego blogu, a w wolnej chwili wejd臋 :>

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia